خواص عسل, عسل درمانی

ساخت پماد درمان سوختگی بسیار موثر با عسل و روغن زیتون

(پماد درمان سوختگی)

پماد سوختگی بسیار موثر با عسل و روغن زیتون

پماد درمان سوختگی بسیار موثر با عسل و روغن زیتون درمان سوختگی و زخم ها از مواردی است که با توجه به زندگی شهری، بسیاری با آن درگیر هستند. در فیلم زیر دکتر خیراندیش راهکار و تجویز بسیار سودمندی را برای درمان سوختگی ها و زخم ها ارائه می کند :

متن سخنان دکتر خیراندیش در باره درمان سوختگی ها و زخم ها با عسل به شرح زیر است:

پزشکی ما در سوختگی تقریباً ورشکسته است. طب جدید برای سوختگی بیش از ۳۰ درصد راه درمان ندارد و همان طول درمانش هم کار سختی است ولی در طب سنتی، سوختگی به‌راحتی درمان می‌شود.

فرمول ساخت پماد سوختگی:

۵ واحد روغن زیتون و ۲ واحد عسل را مخلوط کنید و روی سوختگی بمالید. سوختگی هر چه باشد و هرقدر وسعت داشته باشد و هرقدر عمیق باشد با این روش در یک دوره ۴۰ روزه تا دوماهه درمان می‌شود.

مهم‌ترین مسئله این است که روی سوختگی پوشش نداشته باشد یعنی روی آن را نبندید. اتفاقی که برای خود من افتاد این بود که یکی از اعضای خانواده، برایش حادثه‌ای پیش آمد بود. به من مراجعه کردند؛ گفتم همان چیزی که در تلویزیون برای همه گفتم برای شما هم می‌گویم.

شما هم همان کار را بکنید. بعد از سه هفته که او را ویزیت کردم دیدم خوب خوب شده است بدون اینکه حتی یک سانتیمتر کلوئید(گوشت اضافه) بسته باشد.

تاثیر نوع عسل در درمان سوختگی و زخم

تجربه بیماران نشان می دهد وقتی عسل مرغوب استفاده می‌شود درمان سرعت بیشتری می یابد و وقتی عسل معمولی باشد سرعت درمان کاهش پیدا می کند. در این درمان عسل مرغوب هم نقش دارد ولی من می‌گویم اگر عسل حتی ده درصد هم خواص عسل را داشته باشد برای منظور ما کافی است.

این مطلبم میتونه مفید باشه !  انواع روشهای تولید عسل

همین عسل بقالی‌ها هم کافی است. من با عسل بقالی زخم ترمیم می‌کنم. یکی از بیماران من تصادف کرده بود و کمربند ایمنی به زیر بغل او افتاده بود. پرسیدم آیا در خانه عسل دارید؟ گفت بله. یک مشت عسل برداشتم و زیر بغل او زدم. پس از یک هفته زخم درمان شد و جوش خورد.

این‌ها با داروهای خیلی ساده و رفتارهای ساده بیماری‌های خیلی پیچیده و مشکلات بزرگ قابل درمان است.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “ساخت پماد درمان سوختگی بسیار موثر با عسل و روغن زیتون

  1. محمد زمان رحیمی گفت:

    سلام بعد هر بار عسل و روغن زیتون مالیدن نیاز به شستشو هست یا خیر

  2. ناشناس گفت:

    دمش گرم خدایی من بارها با نسخه تون دعاتون کردمخدا حفظتون‌کنه

  3. روزمریم گفت:

    سلام من دخترم یک سالگی صورتش بازغال سوخته الان هفد سالش لکه اش تیره است چیکار کنم تا لکه سفید شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *