خواص عسل, رازهای سلامتی, عسل درمانی

علت و راه درمان چاقی چیست؟

چاقی

علت و راه درمان چاقی چیست؟

اگر به دنبال لاغری و تناسب اندام هستید، ما در این مطلب برای شما توضیح میدهیم که علت و راه درمان چاقی چیست؟ در این مقاله دکتر خیراندیش متخصص طب سنتی با استفاده از عسل و اسپند راه حل جالبی را پیشنهاد می کنند که شاید برای شما مفید واقع شود. ویدیو را ببینید:

 

متن سخرانی دکتر خیراندیش برای علت و درمان چاقی:

وقتی که معده سرد شد، به تدریج اشتها زیاد می شود. یعنی پر اشتهایی ناشی از سردی معده است و پر خوری متعاقبش است و چاقی نتیجه همین سردی معده است. درمان آن با نسخه نفخ معده یکی است و برای چاقی بلغمی هم همینگونه است یعنی باید معده گرم شود.

علت و راه درمان چاقی چیست؟

علت و راه درمان چاقی چیست؟

  درمان چاقی با نسخه دکتر خیراندیش:

عسل ناشتا، اسفند شبانگاه و خوردن گرمیجات به ویژه ترک آب بین غذا بخصوص آب سرد. این درمان چاقی شحمی یعنی چاقی از چربی آمده است. اما چاقی لحمی که هم عضلات است هم شکم درمان آن سخت تر است. چون باید ناهار نخورد و شام را سر شب بخورد. مثل روزه گرفتن یک هفته اول دشوار است اما عادت که کرد آسان می شود و میتواند چاقی خود را درمان کند.

من این را تجربه کردم. اوایل گمان می کردم برای کسانی که کار نمی کنند است و کسانی که کار و فعالیت دارند باید ناهار بخورند. بعد یک جمعی از مدیران دولتی حدود سی نفر بودند و گفتند از زمانی که این دستور را اجرا می کنیم کارایی‌مان بیشتر شده. قبلا که ناهار می خوردیم جلسات بعد از ظهرمان خیلی بد اداره می شد؛ اصلا نتیجه نداشت.

این مطلبم میتونه مفید باشه !  درمان زود انزالی با ۱۵ روش . دکتر ضیایی

چون شکم که پر می شود مغز فعالیت کمتری می کند و از زمانی که ناهار را ترک کردیم خیلی پر کار و خوبیم. یک روز خودم همراه یکی از وزرا به سفری رفته بودیم. از ساعت شش صبح از خواب بلند شد و تا دو نیمه شب کار کرد. گفتم این انرژی را از کجا آوردی؟ گفت من بیست ساله ناهار نمی خورم.

اتفاقا همین اواخر از پرفسور سمیعی سؤال کردند که شما با این سن این توانایی را از کجا می آورید؟ ایشان هم گفتند من سالهاست ناهار نمی خورم. جراحی که ایشان انجام می دهند بسیار دقیق و سخت است که باید با مهارت و تمرکز و دقت توأم باشد. همچنانکه نیاز به قدرت بدنی زیادی دارد و انرژی زیادی می برد.

پس کسانی که می گویند بدون ناهار نمی توانیم کار کنیم، اشتباه می کنند.

دیدن فیلم علت و درمان چاقی در در آپارات

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *