شناخت عسل

درمان جوش زیرپوستی با طب سنتی

جوش زیرپوستی

درمان جوش زیرپوستی با طب سنتی

در این مطلب با درمان جوش زیرپوستی با طب سنتی و نکات مهم راجع به این عارضه صحبت خواهیم کرد.

اگرچه جوش زیرپوستی بیماری وخیمی ‌نیست اما در صورت پیگیری نکردن درمان باعث بد شکل شدن صورت میشود. در موارد شدید نیز ممکن است جای آن روی پوست باقی بماند. این عارضه با روش طب سنتی نیز قابل کنترل و درمان است. دکتر خیراندیش متخصص طب سنتی برای درمان جوش زیرپوستی راه حل ساده ای پیشنهاد می‌دهند.

جوش زیرپوستی نوعی بیماری است که تقریبا همه نوجوانان با شدت متفاوت آنرا تجربه می‌کنند. این عارضه سیستم ایمنی بدن را دچار مشکل نمی‌کند و تنها یک بیماری پوستی است. به طور کلی به منافذ بسته شده غده چربی زیر پوست که اغلب در صورت بوجود می‌آید، آکنه گفته می‌شود. ویدیو سخنرانی دکتر خیراندیش را ببینید:

 

متن سخنان حکیم خیراندیش درباره درمان جوش زیرپوستی با طب سنتی:

جوش زیرپوستی اگر سر سفید است، سر زرد دارد جوش هایی که صفراوی است، از گونه به بالا است. از گونه شروع می‌شود تا کل سر را می‌گیرد. درمان آن خوردن سرکنگبین (دو واحد عسل + یک واحد سرکه + دو واحد عرق نعنا) و حجامت عام در دو مرحله است.

اگر جوش زیرپوستی دموی یعنی جوش های پر سر قرمز باشد، از گونه به پایین است و تا شانه ها و گاهی کتف و پهلو را هم می‌گیرد. که درمان این نوع حجامت عام در دو تا سه مرحله و خوردن گس مزه ها، ترش مزه ها، سرکنگبین، سرکه شیره، شربت آبلیمو و… است.

این مطلبم میتونه مفید باشه !  رنگ های عجیب عسل

چه عواملی در تشدید یا پیدایش این مشکل مؤثرند؟

  1. بهداشت پوست: جوش زیرپوستی بخاطر آلودگی خارجی بوجود نمی‌آید بلکه از چربی پوست و سلول های مرده تشکیل می‌شود. برای مراقبت از پوست توصیه می‌شود روزی دوبار صورت خود را با آب و صابون بشویید.
  2. رژیم غذایی: رژیم غذایی باعث بوجود آمدن یا بهبود جوش زیرپوستی نمی‌شود. اما امکان دارد هر فرد دریافته باشد که بعضی مواد غذایی موجب تشدید جوش زیرپوستی می‌شوند. در این صورت از خوردن چنین مواد غذایی پرهیز کنید. داشتن یک رژیم غذایی مناسب، برای نوجوانان بسیار مهم است.
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “درمان جوش زیرپوستی با طب سنتی

  1. nargeskhanom.0096@gmail.com گفت:

    اقای دکتر درمانهای طب سنتی خیلی خوب اسان وکم هزینه وکاملا درسته .اگر باطب اسراییلی یاهمان نوین سالها طول میکشه تا شاید درمان بشه جوشها خداخیرتون بده .خیلی مطالب درست وساده وقابل اجراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *