شناخت عسل

درمان عفونت لثه با عسل

عفونت لثه

درمان عفونت لثه با عسل

درمان عفونت لثه با عسل، موضوعی است که همواره از آن سوال می شود. یکی از بیماری هایی که در داخل دهان بوجود می آید، عفونت لثه است. این بیماری میتواند باعث بوجود آمدن احساس بسیار دردناک در لثه شود که در صورت درمان نشدن میتواند به دندان ها و… آسیب عفونی وارد کند. این مشکل در اغلب قریب به اتفاق موارد بخاطر کمبود فاکتور های بهداشت دهان و دندان است. کسانی که به بهداشت دهان و دندان کمتر اهمیت میدهند، دچار عفونت لثه خواهند شد.

باکتری ها و میکروبها همواره به همراه غذا وارد دهان ما میشوند. حال اگر با شستشو آنها را خارج نکنیم، به درون لثه راه پیدا میکنند. با ورود این باکتری ها و میکروب ها به لثه لثه دچار التهاب و نهایتا عفونت میشود.

عوامل دیگر در بروز التهاب

  • بیماری دیابت
  • استعداد ژنتیکی
  • تغییرات هورمونی (دوران بارداری)
  • داروهایی که روی میزان ترشح بزاق دهان تاثیر میگذارند
  • خشکی دهان
  • نا مرتب بودن دندانها
  • ضعف سیستم ایمنی

در بعضی موارد استفاده از دندان مصنوعی نیز میتواند باعث بوجود آمدن عفونت لثه شود. این اجسام خارجی در صورت رعایت نکردن بهداشت لازم، مکان خوبی برای اسقرار میکروب ها و باکتری های مضر میشود.

درمان عفونت لثه با عسل

دکتر خیراندیش متخصص طب سنتی راه حل بسیار خوبی برای درمان عفونت لثه پیشنهاد میکنند که شاید برای شما هم جالب باشد. ویدیو سخنرانی دکتر خیراندیش را ببینید: (متن سخنرانی در ادامه)

 

متن صحبت های دکتر خیراندیش

برای درمان عفونت لثه که درصورت سهل انگاری بُن دندان را نیز عفونی میکند، باید مسواک زد با خمیر دندان مرکب از ۵ واحد عسل و دو واحد نمک. یک خمیر دندانی اینچنین درست کنید که مسواک شبانگاهی تان با این خمیر دندان باشد. در سه تا چهار روز اول خونریزی را افزایش میدهد. بخاطر اینکه نمک زخم را میسوزاند و زخم را باز میکند و بعد عسل به جای آن می آید و زخم را خیلی عالی ترمیم میکند. من کسانی که کاندید جراحی لثه بودند را با همین درمان کردم.

این مطلبم میتونه مفید باشه !  پیر چشمی چگونه درمان می شود ؟!

 

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “درمان عفونت لثه با عسل

  1. حسن گفت:

    سلام عاااااااالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *