شناخت عسل

درمان خانگی نفخ معده

درمان نفخ معده

درمان خانگی نفخ معده

در این مطلب درمان خانگی نفخ معده را به شما با استفاده از عسل آموزش میدهیم.

نفخ معده یا نفخ شکم زمانی است که فرد در طول روز بیشتر از حد عادی (۱۴ بار) گاز از بدن خود خارج  کند که این ممکن است باعث خجالت زدگی فرد یا اختلال در انجام کار های روزانه شود.

علت های بوجود آورنده نفخ شکم

بلعیدن هوا یکی از مهمترین عوامل نفخ معده می باشد. اگرچه بیشتر این هوا از طریق دهان دوباره خارج می شود اما مقداری از آن وارد معده و روده می شود. که این باعث بوجود آمدن نفخ می شود. اغلب هنگام ناراحتی، هیجان، عصبانیت و یا صحبت کردن این هوا ناخواسته وارد معده می شود. موارد دیگر بلعیدن هوا می توان اشاره کرد به:

  • سریع غذا خوردن و سریع آشامیدن مایعات
  • آدامس جویدن
  • استعمال دخانیات
  • استفاده از نوشیدنی‌های گازدار

یکی دیگر از عوامل این مشکل، تولید کردن گاز توسط باکتری های داخل روده برای هضم غذاست.

درمان نفخ معده و روده با استفاده از یک روش بسیار آسان خانگی با طب سنتی و عسل از زبان دکتر خیراندیش متخصص طب سنتی: ویدیو را ببینید:

 

متن سخنرانی دکتر خیراندیش در رابطه با نفخ معده:

سردی معده باعث بوجود آمدن قار و قور شکم و سر و صدای شکم یا قراقر شکم و نفخ معده خواهد شد. راه درمان موثر آن نیز بدین صورت است. “خوردن عسل ناشتا و اسپند شبانگاه و یا پودر زیره یا خرما و ترک سردی ها”

توصیه می شود زیره را خانم ها مصرف نکنند چون زیره بشدت خشک است و باعث بوجود آمدن چین و چروک شدید پوست می شود. من خانمی بیست و هشت ساله را دیدم که برای اینکه لاغر بشود عرق زیره خورده بود و چنان چروکی در صورتش ایجاد شده بود که هرکار کردیم نتوانستیم چروک صورتش را درست کنیم.

این مطلبم میتونه مفید باشه !  درمان عفونت لثه با عسل
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *