رازهای سلامتی, عسل درمانی

پیشگیری و درمان کرونا

پیشگیری و درمان کرونا در طب سنتی

پیشگیری و درمان کرونا دغدغه امروز مردم جهان شده است. از حکیم خیراندیش درمان های معجزه آسایی را شاهد بوده ایم که درمان کودک نیوزلندی یکی از آنهاست.

اخیرا دکتر خیراندیش نظرات مهمی رادر باره علت ابتلا به بیماری کرونا و روش های پیشگیری و درمان این بیماری ابراز کرده اند که دیجی عسل فیلم و متن آن را برای شما عزیزان آماده کرده است که از نظرتان می گذرد:

 


کرونا چیز جدیدی در طب سنتی نیست

کرونا چیز جدیدی برای بشر نیست شبیه این اتفاقات در طول تاریخ برای بشر افتاده است. عنوانی که در طب سنتی داشته « هوای وبایی » بوده است. مجموعه علائمی که این « هوای وبایی » داشته همین علائمی است که در کرونا می بینیم.

 

کرونا ویروس

کرونا ویروس

ویروس کرونا سردی پسند است

خلاصه کلام این است که این ویروس وقتی در محیط پخش می شود سردی پسند است. بر بال سرما و هوای سرد سوار می شود. و روی اشیاء سرد سوار می شود. مثلا جسم سردی که امروز در جامعه فراوان است هوای آلوده به سرب است. این ویروس روی بال سوار می شود و شتاب انتقالش بیشتر می شود.

در هوای سرد و در زمستان شتاب حرکتش بیشتر است. چون هوا غلیظ تر و سنگین تر و پیوستگی هوا بیشتر می شود و هوا هر چه گرمتر شد لطیف تر می شود. و پیوستگی اش کمتر می شود پس شتاب حرکتش کندتر می شود.

سوال این است که چرا در خوزستان کرونا بیشتر است و چرا در تابستان کرونا بیشتر از زمستان شده است؟ زیرا ما از سرمای طبیعی و گرمای طبیعی استفاده نمی کنیم و این موجب ضعف بدن انسان شده است.

این مطلبم میتونه مفید باشه !  12 راه درمان پروستات

نظر ابوعلی سینا و ارتباط آن با کرونا

ابوعلی سینا در باره آب و هوا می گوید هر گاه در جهان تفاوت فصول برداشته شود آن سال به شدت بدشگون خواهد شد و اگر بیماری در آن سال پدید آید به سرعت از بین نمی رود. ما به طور مصنوعی همین کار را کرده ایم یعنی تفاوت فصل ها را از بین برده ایم.

انگار خدا اشتباه کرده که پائیز و بهار خلق کرده است. ما زمستان دمای خانه را به شدت گرم می کنیم و در تابستان به شدت سرد می کنیم. پس ما هیچ وقت تنفس هوای سرد نداریم. به خاطر اینکه تنفس هوای سرد نداریم ریه های ما ضعیف شده است و به محض اینکه با میکروب یا ویروسی برخورد کنیم بیمار می شویم . از این رو ویروس های سرماخوردگی و آنفلونزا اولین فصل بروزشان پاییز است.

یعنی محل انتقال هوای گرم به سرد.در این شرایط بیشترین کسانی که آسیب می بینند کسانی هستند که سیستم ایمنی ضعیف دارند. یعنی آنهایی که سردتر اند. این سردی یا سردی سراسری است و کل بدن سرد است یا یک اندام بدن. ما سردترین اندام بدن را ریه تعریف می کنیم .

از آنجا که ما ریه را تربیت نکرده ایم وقتی در ۶ ماه پاییز  و زمستان هوای گرم تنفس کردید و هیچ هوای سردی وارد ریه شما نشده است پس صفرای معلق در تن که باید در اثر تنفس هوای سرد جذب ریه شود جذب ریه نشده و ریه ضعیف شده است. صفرا گرم است و بلغم سرد است. گرمی جاذب سردی است و سردی جاذب گرمی.

وقتی ما هوای سرد تنفس می کنیم صفرای گرم معلق در تن جذب ریه می شود. و ریه را قوی می کند و در این شرایط درون بدن گرم می شود و بیرون بدن سرد است که با لباس گرم می کنیم.

این مطلبم میتونه مفید باشه !  زیبا شدن صورت

سابقه ۷۰۰۰ ساله طب سنتی

طب سنتی شکل های گوناگون دارد. و هر کس به طب سنتی به گونه ای نگاه می کند. برخی به طب سنتی در قالب عطاری نگاه می کنند. و برخی دیگر به طب سنتی به شکل حجامت و زالو درمانی و جوشانده ها نگاه می کنند. اما طب سنتی یک مکتب فراگیر است. که دارای سابقه هفت هزار ساله است.

که هم ابزار تشخیص و هم ابزار درمان و هم ابزار پیشگیری جامع و کامل دارد. طب سنتی انقدر در پیشگیری قدرتمند است. که می گوید هر گاه در حوزه کار طبیبی بیماری پدید می آمد. از حقوق آن طبیب کم می کردند و می گفتند تو کم کاری کردی که بیماری ایجاد شد! یعنی انقدر توان پیشگیری در طب سنتی بالاست. در این شرایط همه گیری کرونا که پزشکی کم آورده. باید از توانمندی های طب سنتی استفاده کنیم. آنهایی هم که استفاده کرده اند موفق شده اند.

چرا آمار کرونا در چین کم است؟

الان آمار بیماری کرونادر چین کمتر از یک دهکده است. چین با بیش از یک ملیارد نفر جمعیت چرا انقدر آمارش کم است؟ خودشان می گویند. ما از طب سنتی بهره می گیریم. طب سنتی چین ۶۰۰هزار متخصص در خارج از کشورش دارد و ۵۵۰ هزار متخصص در داخل کشورش دارد. این متخصص ها دارویشان همین داروهایی است.

که ما در طب سنتی داریم. در خصوص بیماری کرونا ما نباید به واکسن بسنده کنیم . این بیماری متولد شده است و در سبد بیماری های جهان قرار گرفته و امروز و فردا هم هست . بنا بر این باید فکر کنیم و برنامه بریزیم که چطور این بیماری را تحمل کنیم.

این مطلبم میتونه مفید باشه !  درمان آلرژی و حساسیت با ۵ روش طبیعی

کرونا مزاج های سرد را مبتلا می کند

در چین گزارش شده که این بیماری جمعیت بالای ۶۰ سال را نشانه می گیرد. چرا؟ چون انسان ها از ۶۰سالگی به بعد مزاجشان سرد می شود. در ایران ما افراد پایین تر از ۶۰ سال هم که مزاجشان سرد بوده درگیر شده اند. داریم می بینیم آنهایی که مزاجشان سرد بوده یا غذای سرد خورده اند . یا در لحظات استرس (سردی روانی و عاطفی) درگیر این بیماری شده اند.

با خوراکی های گرم قوی شوید

اگر بخواهید قوی بشوید تمام شیرینی ها شوری ها تندی ها و تلخی ها گرمند. اینها را در اختیار داشته باشید . حالا هر کسی از یکی از اینها استفاده می کند. این قانون کلی است. فقط یک تلخی داریم که سرد است و آن کافور است که مصرف غذایی ندارد. هر جا هستید از هر کدام از اینها که در دسترس شماست استفاده کنید.

بهترین پیشنهاد شربت عسل و لیموترش است!

درمان و پیشنهاد مشخص ما شربت عسل و لیمو است . که مقداری نمک هم در آن باشد. شربت عسلی درست کنید و مقداری لیموترش طبیعی و کمی نمک در آن بریزید و بنوشید. تمام!

این نسخه و تجویز برای همه افراد جامعه است . اگر افراد سالم بنوشند دیگر کرونا نمی گیرند و دیگر لازم نیست این ماسک های تشریفاتی را بزنند و برای افراد بیمار هم همین داروی آنان است.

 

شربت لیمو و عسل

 

لینک های کمکی برای دیدن ویدئوی درمان و پیشگیری کرونا:

بهترین وآسانترین روش پیشگیری و درمان کرونا

درمان و پیشگیری از کرونا در طب سنتی

نظرات مهم دکتر خیراندیش در باره کرونا

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *