شناخت عسل, عسل درمانی

سیر و عسل برای لاغری؛ خواص و طرز تهیه

سیر و عسل برای لاغری/ دیجی عسل

سیر و عسل برای لاغری؛ دو هدیه ارزشمند

در باره سیر و عسل برای لاغری گفتنی ها زیاد است. سیر یکی از آنتی بیوتیک های قوی و طبیعی به شمار می آید. سیر علاوه بر آن اثرات مهمی بر لاغری و کنترل وزن، حفظ تعادل و حفظ سلامت بدن دارد که تنظیم فاکتورهای خون یکی از آنهاست. عسل هم آنتی بیوتیک طبیعی بسیار عالی است که از گذشته برای مقابله با سرماخوردگی و گلودرد استفاده می شده است. معجون سیر و عسل نقش مهمی در کنترل وزن و مقابله با بیماری ها دارد.

سیر و عسل برای لاغری

طرز تهیه معجون سیر و عسل

ده حبه سیر تازه را پوست بکنید و رنده کنید. یا له کنید.  و به همراه یک لیوان عسل در یک شیشه عسل بریزید و یک هفته در یک جای نیمه تاریک بگذارید. پس از یک هفته معجون شما آماده است. هر روز صبح ناشتا یک قاشق غذا خوری از این معجون را بدون جویدن بخورید.  یا اینکه در یک لیوان آب ولرم مخلوط کنید و میل نمایید. این معجون را یک هفته مصرف کنید و اگر دوست داشتید پس از یک هفته استراحت دوباره تکرار نمایید.

معجون سیر و عسل

سیر و عسل برای لاغری و کاهش وزن

سیر یکی از خوراکی های بسیار مفیدی است که می تواند جلوی اشتهای اضافی را بگیرد. به همین دلیل است که کسانی که سیر می خورند پرخوری نمی کنند. چون سیر پیام هایی به مغز می فرستد که جلوی اشتها را می گیرد و از اضافه وزن جلوگیری می کند. سیر از یک راه دیگر هم به کاهش وزن کمک می کند و آن این است که سیر متابولیسم یعنی سوخت و ساز بدن را بالا می برد.

این مطلبم میتونه مفید باشه !  درمان کم خونی با عسل

احتمالا سیر سیستم عصبی را وادار به ترشح هورمون آدرنالین می کند و به این ترتیب سوخت و ساز بدن بالا می رود. در واقع انرژی بدن به چربی تبدیل نمی شود بلکه سوزانده و مصرف می شود. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم که به سالاد و غذاهایتان سیر اضافه کنید. معجون لیمو عسلی هم یکی دیگر از خوراکی های بسیار مفید است که توصیه می کنیم از آن غافل نشوید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *