خواص عسل, عسل درمانی

راهکارهای دکتر خیراندیش در مورد درمان عدم نعوظ + فیلم

درمان عدم نعوظ

درمان عدم نعوظ ؛ تقویت نعوظ

 

درمان عدم نعوظ، تقویت نعوظ به سه عامل بستگی دارد: قوت تن؛ قوت اندام تناسلی؛ قوت روح. این سه عامل اگر ترکیب شد نعوظ پدید می‌آید.

قوت تن

قوت تن از طریق استفاده از غذاهای قوت‌بخش که عمدتاً گرمی‌ها هستند به دست می‌آید که گُل این‌ها خرما و زیتون است. هیچ‌چیز در ایجاد قوت تن به خرما و زیتون نمی‌رسد. شکایت از عدم نعوظ، در عراق و اعراب نیست چون خرما‌خورند و در لبنان و الجزایر و تونس نیست چون زیتون‌خورند.

در ایران هم مشکل عدم نعوظ  نداشتیم چون گوشت را با دنبه‌اش می‌خوردند . دنبه را دور نمی‌ریختند اخیراً که متمدن شده‌اند دنبه را نمی‌خورند و این شکایت‌ها بیشتر شده است. برای این منظور یعنی برای افزایش قوت تن، می‌توان ترکیبی از روغن‌زیتون را با هر غذا استفاده کرد. اگر بخواهید دارو درست کنید زیتون و سیاه‌دانه و عسل طبیعی این بخش ضعف را جبران می‌کند.

قوت اندام

باد بیضه باید قدرت بدهد که نعوظ اتفاق بیفتد. این باد بیضه باید ضمیمه قوت تن باشد. قوتش را از لطافت نخود می‌گیرد و بادش را هم از نخود می‌گیرد. به این دلیل در ظرف غذای جوانان از طفولیت تا کهن‌سالی نخود می‌داند.

بچه، نخودچی؛ میان‌سال، نخودچی و نخودآب و آبگوشت نخود و خورشت لپه (لپه از نخود سیاه درست می‌شود و نخود سیاه قوی‌تر از نخود است) و کهن‌سالان هم همین‌طور.

نخود غذای لطیف است و هم جذب طفولیت دارد و هم میان‌سالی و هم کهن‌سالی. امروز نخود از غذای مردم حذف شده است و به‌جایش پفک‌نمکی آمده است! آن پیری که در ۱۲۰ سالگی کوه می‌کَند و قنات می‌کند، او آبگوشت می‌خورد و در آن آبگوشت نخود داشت.

این مطلبم میتونه مفید باشه !  پیشگیری و درمان سرماخوردگی و آنفلونزا و جلوگیری از زکام

این کسی که در جوانی پفک‌نمکی می‌خورد کشورش را برای ده سال آینده پیش‌فروش می‌کند چون توان و نای کارکردن ندارد و این از معجزات پفک‌نمکی است! برای تهیه نخود آب، نخود باید آرام‌آرام پخته شود ، از نفخ آن نترسید.

ابتدا نخود را مدتی خیس کنید بعد برای اینکه نخودآب شما خوشمزه شود نخود خیس شده را یک تفت بدهید با روغن‌زیتون و پیاز و نعناع و بعد رویش آب بریزید و روغن‌زیتون اضافه کنید. نخود آب لازم نیست که فقط نخود و آب باشد سلیقه‌های آشپزی به خرج بدهید با سبزیجات و چیزهای دیگر آن را خوشمزه کنید.

قوت روان

تقویت نعوظ به یک عامل دیگر هم بستگی دارد و آن قوت روان است. مغز و روان هم قوت دیگری است که باید باشد تا نعوظ اتفاق بیفتد. ریلکس بودن و آسایش تن لازم است برای نزدیکی و آسایش روان هم لازم است. آسایش تن یعنی نزدیکی در حال خستگی نباشد این زیان‌بخش است.

نزدیکی باید در انتهای شب که خواب اتفاق افتاده باشد غذا خورده شده و هضم اول اتفاق افتاده باشد و خستگی بدن با خواب برطرف شده باشد. آرامش روان با فراغت از تعهدات قابل پیدایش است. بدهکاری بدترین عامل درگیری روان است.

در زندگی ماشینی و پردغدغه امروز، یک تجمیع زناشویی درست اتفاق نمی‌افتد. در این زندگی فوتبالی که فرد یک یخچال قسطی می‌خرد بعد می‌دود که قسط آن را بدهد بعدازآن یک پراید قسطی می‌خرد و می‌دود که قسط آن را بدهد؛ این زندگی شبیه فوتبال است که می‌دود به توپ برسد و وقتی به توپ رسید به آن لگد می‌زند و دوباره به دنبال توپ می‌دود.

این مطلبم میتونه مفید باشه !  عسل داروی اورژانسی برای چه کسانی است؟

در این زندگی قسطی روان انسان هیچ‌گاه آزاد نیست و هیچ‌وقت یک تجمیع زناشویی درست اتفاق نمی‌افتد. بدهکاری بدترین عامل درگیری روان است. این بسیار بد است که یک نفر ۷۰ ساله، پس از بازنشستگی، به‌خاطر بدهی صبح زود به آژانس برود که هزار تومان گیرش بیاید وگرنه قسطش پرداخت نمی‌شود.

این سبک و نظام زندگی احمقانه است. این فرد هیچ‌وقت آسایش نخواهد داشت. رعایت این نکته خیلی اهمیت دارد. من تا زمانی که پول نداشته باشم هیچ‌چیز نمی‌خرم. من ۶۰ سال سن دارم و هنوز مطب ندارم. بدهی خیلی بد است. زندگی را زندگی نقد طراحی کنید.

آرامش روان موجب تقویت نعوظ می شود و  از طریق مصنوع با عطرها هم ایجاد می‌شود. مصرف عطرها روان را گرم می‌کند و باعث آرامش روان می‌شود.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “راهکارهای دکتر خیراندیش در مورد درمان عدم نعوظ + فیلم

  1. هنرمند گفت:

    سلام احسنت دکتر جان بسیار مفید بوده این مطالب متاسفانه این روزها بیشتر جوانان تمایل به غذاهای فسفوت وغذاهای تجاری هستن ونمدانن داره چه بلای سر خودشود واینده میاید

  2. احمد منیعی گفت:

    سلام
    لطفا بفرمایید پیرونی درمان دارد یا خیر.
    سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *