خواص عسل, عسل درمانی

درمان زود انزالی با ۱۵ روش . دکتر ضیایی

درمان زود انزالی

درمان زود انزالی ؛ عسل درمانی

 

متن سخنان دکتر ضیایی در خصوص درمان زود انزالی

برای مردی که دچار سستی کمر یعنی زود انزالی باشد ۱۵ درمان وجود دارد:

۱-صبح ها و عصر ها یک لیوان آب جزر (جَزَر) یا دو عدد هویج زردک بخورد (این در روایات آمده است)

۲-در اول و در آخر غذا مخلوط پودر آویشن شیرازی با پودر نمک سنگ را به نسبت مساوی و به مقدار یک گرم قبل از غذا بخورد.

۳-در ۲۴ ساعت یک مشت نخود و کشمش را با هم بخورد (نخود بوداده شده بی نمک). اگر بیماری متابولیکی مثل قند خون یا چربی خون یا فشار خون دارد روزی دو بار با آب کرفس خام آلت خود را ماساژ بدهد (این در کتب طب سنتی آمده است)

۴-محمد مومن حسینی از علمای دوره صفویه در کتاب حکیم مومن می گوید هنگام جماع به نوک آلت روغن کنجد با مقدار خیلی کم دارچین بمالد برای تقویت مرد و برای درمان سرد مزاجی زن مفید است. می تواند برای ماساژ از روغن مَصطَکی (مستکی=صمغ درخت پسته جنگلی) استفاده کند.

 

داروی تقویت قوه باه

۵- برای درمان مشکل نعوظ و مشکل انتشار و مشکل خستگی جنسی، گل سنجد را بو کند و عطر گل سنجد را به خود بزند.

۶- شب های یک قاشق مربا خوری سیاه دانه با عسل بخورید و به مقدار نصف قاشق چایخوری پودر قولنجان را زیر زبان نگه دارید تا با آب دهان مخلوط شود و بعد قورت دهید. چند منفعت دارد از جمله اینکه باعث تقویت قوه باه مرد می شود و با عث تقویت نعوظ مرد می شود و همچنین باعث درمان تکرر ادرار می شود.

این مطلبم میتونه مفید باشه !  درمان کیست کلیه ؛ تشخیص و علائم

۷- هریسه یعنی حلیم گندم و گوشت را در صبح ناشتا یا در افطار یا در شام اول شب بخورد.

۸- مسواک زدن با پودر سعد کوفی چند فایده دارد از جمله موجب تقویت قوه باه می شود.

درمان عدم نعوظ

۹- قرص گیاهی جنتیانا (جنطیانا) که ایرانی است را به تعداد یک عدد در روز مصرف کند. هم درمان ناتوانی جنسی است و درمان خستگی جنسی است و هم درمان اضطراب و افسردگی (که سرماخوردگی روانی است) می باشد. گاهی استرس باعث می شود که نعوظ کامل نمی شود.

۱۰- خوردن مغز خام تخمه آفتاب گردان و خوردن روغن گیاهی طبیعی آفتاب گردان. این در جوانان و نوجوانان پسر و دختر منع مصرف دارد زیرا باعث افزایش شهوت می شود اما برای مردی که ازدواج کرده روزی یک مشت تخمه آفتاب گردان بخورد یا روزی یک قاشق روغن آفتاب گردان طبیعی بخورد بسیار خوب است.

درمان خستگی جنسی

۱۱- هر ۸ ساعت یک قاشق چایخوری روغن نارگیل بخورد. روغن نارگیل باید تازه باشد و مانده نباشد و تغییر رنگ نداده باشد. قبل از آمیزش هم می تواند با همین روغن ماساژ بدهد.

۱۲-قرص گیاهی آفرودیت برای نعوظ و افزایش اسپرم و برای درمان خستگی جنسی و افسردگی مفید است.

۱۳-اگر شوهری اسهال دائمی دارد و کم خونی دارد و خونش خیلی رقیق است و قوه باه او هم ضعیف است داروی همه اینها خوردن مغز پسته خام است. روزی ۱۴ عدد پسته خام را بجود و بخورد همه اینها را درمان می کند.

درمان سستی کمر

۱۴- اگر مردی گرم مزاج است اما مبتلا به خستگی جنسی شده و کاهش هورمون مردانه تستوسترون دارد؛ خوردن تخم پنبه داروی آن است. این تخم پنبه را گرم مزاج ها با سکنجبین بخورند و سردمزاج ها این تخم پنبه را با دارچین بخورند.

این مطلبم میتونه مفید باشه !  کبد چرب؛ درمان و پیشگیری

داروی افزایش منی

۱۵- اگر مرد سرد مزاج است انار شیرین بخورد و اگر مرد گرم مزاج است انار ترش یا انار می خوش بخورد باعث تقویت قوه باه می شود و بچه این مرد زیبا می شود و آب کمر شوهر یعنی مایع منی هم زیاد می شود.

دانلود فیلم درمان زود انزالی (دکتر ضیایی)

 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *