خواص عسل, عسل درمانی

تقویت اسپرم و تخمک

تقویت اسپرم و تخمک

تقویت اسپرم  و تخمک، درمان ناباروری

راه های قوی شدن نطفه (اسپرم) مرد:

  • یک: آب زردک (آب جزر یا هویج زرد یا هویج رسمی): اگر شوهر بخواهد نطفه اش قوی شود و اسپرمش تقویت شود باید آب زردک (آب جزر) بخورد یعنی آب هویج زرد یا هویج رسمی را با عسل بخورد تا علاوه بر تقویت اسپرم، اعصابش هم آرام شود. این آب زردک را با عسل آویشن بخورد و برای تقویت اسپرم و تخمک مفید و موثر است.
  • دو: گل ارکیده یا ثعلب: همچنین یک قاشق چایخوری گل ارکیده یا ثعلب یک قاشق چای خوری پودر گل ارکیده یا ثعلب مخلوط در نیم کیلو روغن زیتون خالص، را هم بزنید هر روز یک قاشق مربا خوری از این مخلوط بخورید حتی اگر مردی باشد که اندام های تناسلی او سالم باشد ولی اسپرم او صفر باشد هر ماه تقریبا ۲۰ میلیون به اسپرم های او اضافه می شود هروقت این مرد اسپرم هایش به۱۰۰ میلیون رسید قدرت باروری دارد.
  • سه: شیر و عسل یا شیر و خرما: همیشه صبح ها شیر و عسل طبیعی یا شیر خرما بخورید.
  • چهار: حلیم گندم گوشت: که در روایات شیعه فواید مختلف برای آن بیان شده.

قوی شدن نطفه (تخمک) زن:

چای رازیانه:

برای تقویت نطفه، زن باید  در جیره غذایی اش چای رازیانه بگذارد تا قاعدگی ش منظم شود و میل جنسی اش مناسب شود و هورمونهای زنانه استروژن و پروژسترون او کامل شود و همچنین تخمدانش فعال شود و طول عمر مفید تخمک بالا برود و ضریب لقاح تخمک بااسپرم شوهر بالابرود. پس زن در جیره غذایی اش چای رازیانه بگذارد و بقیه چای ها را تعطیل کند.

این مطلبم میتونه مفید باشه !  سنگ کلیه چگونه درمان می شود ؟!

هر ۲۴ ساعت یک استکان تا سه استکان چای رازیانه بنوشد و هر وقت آزمایش بارداری مثبت شد و باردار شد دیگر لازم نیست چای رازیانه بخورد. خوردن چای رازیانه در حاملگی ممنوع است چون قاعده آور است. درست است چای رازیانه قاعدگی را منظم می کند ولی قاعده آور است و اگر خانم حامله چای رازیانه بخورد دچار لکه بینی و جداشدن بند ناف از رحم می شود.

دانلود مستقیم فیلم درمان ناباروری و تقویت نطفه زن و مرد

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “تقویت اسپرم و تخمک

  1. لیلا گفت:

    سلام با تخمک ضعیف چه کنیم

  2. لیلا گفت:

    سلام با تخمک ضعیف چی کار کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *